Keresés ebben a blogban

szerda

málnás hamis tiramisu Tibi kívánságára

Még nyaralás előtt vettünk egy nagy tál mascarponét apu tortájához
.http://tunder-konyha.blogspot.hu/2013/07/tortaaaa-apu-szulanapjara.html
a fele megmaradt és elterveztük,hogy ha haza jövünk megcsinálom tiramisunak.  A mascarpone nem így gondolta,mert már élő flórák laktak a dobozban mire haza értünk :( de a vágy a tiramisu után megmaradt :) sőt Tibi azt is kitalálta,hogy tegyünk bele málnát. Mascarponét nem vettem, helyette tejszínes krémsajtot használtam.
 A kitálalt,hamis tiramisum hozzávalói :
egy nagy csomag cukrozott aljú babapiskóta
250 ml  nescafé ízlés szerint édesítve és egy kis amarettoval bolondítva (kb 50 ml tettem bele
500 ml habtejszín
3 tojás
25 dkg tejszínes sajtkrém (egy doboz)
1 csomag zselatinfix
porcukor......nem mértem,kostóltam
kakaópor és málna
Elkészítése:egy tálba leraktam egy sor babapiskótát a cukros felével lefelé és meglocsoltam a fele kávés keverékkel. Hagytam,hagy igya be,addig elkészítettem a krémet. A tejszínt felvertem a zselatinfixel. A tojásokat szétválasztottam,a fehérjét habbá vertem majd hozzá adtam a porcukrot és azzal is vertem egy kicsit,majd a sárgáját is felhabosítottam és hozzáadtam a sajtkrémet. Ezután hozzákevertem a fehérjét majd a tejszínt. Jól elkevertem és a massza egyharmadát a piskótára öntöttem,erre tettem egy réteg málnát majd egy sor piskóta következet,kávés locsolás után a maradék krémet is ráöntöttem. A tetejét megszórtam kakaóporral és éjszakára hűtőbe tettem

Másnapra összeért és jól szeletelhető lett..........
.......már el is fogyott :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése