Keresés ebben a blogban

kedd

Fetás sütőtökös lencsesaláta,,,,,,,

Még a múlthéten vettem egy csinos kis sütőtököt a piacon. Olyan jól mutatott a gyümölcsös kosárban,de mivel  nem az volt vele a célom,hogy dekoráció legyen ,gondoltam ideje már kezdeni vele valamit. Tavaly már készítettem lencsés sütőtök salit,de most a fanzáziámra bíztam magam.
Ez lett belőle :)
A tököcskét felkockáztam és 2 evőkanál olíván megpirítottam.Amíg pirult egy nagyobbacska poréhagymát felaprítottam. Amikor már puha volt,fogtam egy doboz lencsét ,leöntöttem a levét és ráborítottam a tökre,majd a hagymát is rászórtam és még pár percig együtt pirítottam. Hagytam kihűlni.
Amikor kihült akkor meglocsoltam 1 ek olívaolajjal
                                                          1 ek citromlével
                                                          1 ek mézzel
                                                          2 ek szójaszósszal, sóztam,borsoztam.
Találtam a hűtőben még egy pici darab fetát ami már egy ideje ott figyelt a sarokban., Mielőtt az enyészeté lett volna ,gyorsan felkockáztam s a tetejére szórtam.
Isteni finom lett ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése